KNOTT - Disk Frenler

KNOTT – Disk Frenler için Temel Sistemler

Bu sistemler yüksek kontrol edilebilirliğe sahip olup, sabir katsayıları ile dikkat çeker ve sıcaklık ya da hızın etkisiyle performans kaybı yaşamaz. Disk frenlerimiz de bu özelliklere sahiptir. Standart serimizden bir seçim yapabilir ya da özel bir çözüm sunabiliriz, her durumda ihtiyaçlarınıza uygun çözümler sunulacaktır.

1. Yay Paketli Kayar Kaliper Frenler

Bu frenler, “fail-safe” (arızaya karşı güvenli) prensibe göre çalışır. Yani, aracın normal çalışma koşulunda fren, sürekli basınç temini ile serbest bırakılır. Eğer basınç düşerse, yay paketi güvenli frenlemeyi sağlar.

Yay paketli kayar kaliper frenler, özellikle servis ve yardımcı frenler olarak vites kutusu çıkış flanşları ve son tahrik flanşlarına montaj için uygundur. Kapalı tasarımı, off-road uygulamaları için idealdir.

Mevcut çaplar: Ø 75 – Ø 110 mm
Frenleme torku: 9.500 Nm’ye kadar

 

2. Hidrolik Sabit Kaliper Disk Frenler

Bu frenler, tekerlek süspansiyonu ile sabit bağlantıya sahip olup, fren diski üzerindeki frenleme kuvveti karşılıklı yerleştirilmiş iki piston tarafından üretilir.

Avantajı: Yüzen veya kayar kaliperlerden farklı olarak, sabit kaliperli disk frenlerde kayma elemanları bulunmaz, bu da onları off-road veya kirli ortamlarda kullanıma uygun hale getirir.

Mevcut piston sayıları: 2, 4 veya 6 piston
Piston çapı: Ø 40 – Ø 92 mm
Frenleme torku: 120.000 Nm’ye kadar

3. Hidrolik Kayar Kaliper Disk Frenler

Hidrolik kayar kaliper disk frenlerinde, işletme kuvveti bir veya birden fazla piston aracılığıyla iletilir. Karşı taraftaki işletme kuvveti ise kayar kaliperin reaksiyon kuvveti tarafından üretilir ve bu kaliper, fren diski üzerindeki fren balatalarıyla desteklenir.

Bu tasarım, frenlerin tekerlek jantına geleneksel olarak montaj edilmesini sağlar. Genellikle, sınırlı montaj alanı olan yol üzeri uygulamalarda kullanıma uygundur. Tipik kullanım alanları belediye araçları, havaalanı ekipmanları ve römorklar gibi alanlardır.

Mevcut piston sayıları: 1 veya 2 piston
Piston çapı: Ø 40 – Ø 72 mm
Frenleme torku: 10.000 Nm’ye kadar

 

 

4. Mekanik Kayar Kaliper Disk Frenler

Bu frenler, sıkıştırılmış hava, hidrolik veya yay paketli silindir, kontrol kablosu veya bağlantı çubuğu ve el freni kolu aracılığıyla kontrol edilen bir fren kolu kullanır. Mekanik kayar kaliperler, servis ve yardımcı frenler olarak kullanılır.

Mevcut boyutlar: MGS 22, MGS 33, MGS 40, MGS 45 ve MZB 40
Frenleme torku: 6.000 Nm’ye kadar

5. Pnömatik Disk Frenler

Pnömatik disk frenlerinin çalışması, sadece bir tarafta, harici bir diyafram silindiri aracılığıyla gerçekleşir. Karşı taraftaki işletme kuvveti, kayar kaliperin reaksiyon kuvveti ile üretilir. Konvansiyonel sistemlere göre avantajları arasında kompakt tasarım, bakım kolaylığı ve kararlı frenleme performansı bulunur.

Pnömatik disk frenleri, ağır ticari yol üzeri araçlar (kamyonlar, otobüsler, mobil vinçler) ve römorklar gibi uygulamalarda kullanılır.

Mevcut boyutlar: PGS 15 ve PGS 22
Frenleme torku: 25.000 Nm’ye kadar

6. Hidromekanik Kayar Kaliper Frenler

Bu frenler, sadece servis freni fonksiyonu sunmakla kalmaz, aynı zamanda entegre bir park freni fonksiyonu da sağlar. İşletme kuvvetleri, yalnızca bir taraftan uygulanır; bu kuvvet hidrolik olarak servis freni pistonu ile ya da mekanik olarak fren kolları aracılığıyla iletilir. Karşı taraftaki işletme kuvveti ise kayar kaliperin reaksiyon kuvveti ile üretilir.

Frenlerimizin önemli avantajlarından biri, park freni ünitesinin güçlendirilmiş bileşenleri olup, bu da aracın dik yokuşlarda durmasını sağlar. Bu frenler, inşaat makineleri ve özel araçlar gibi uygulamalarda yaygın olarak kullanılır.

Mevcut piston çapı: Ø 52 – Ø 56 mm
Frenleme torku: 2.600 Nm’ye kadar

Diğer Ürünlerimizi İnceleyin

Rotary Enkoder

Rotary Enkoder AçıklamaSpesifikasyonAçıklama Enkoder Nedir? ​Enkoder, mekanik ya da elektrikli sistemlerde bulunan ya da meydana gelen hareketi sayısal verilere dönüştüren, konum ile hız bilgisini sağlayan önemli bir sensör çeşidi olarak bilinir. Genellikle bir mil ya da şaftın üzerine monte edilen enkoder çeşidi, sistemin dönen hareketini ölçer ve bu hareketi sayısal sinyallere çevirme aşaması ile kontrol [...]

KNOTT – Elektromanyetik Frenler

KNOTT - Elektromanyetik Frenler KNOTT - Elektromanyetik Frenler Serisi Elektromanyetik frenler, hem pozitif hem de negatif frenler olarak tasarlanabilir. Frenleme işlemi, akımın sağlanması veya akım kaynağının kesilmesi ile yapılır. Bu frenler, özellikle elektrikli tahrik sistemlerine sahip uygulamalarda (örneğin konveyörler, endüstriyel taşıma araçları veya elektrikli araçlar) kullanılır ve çeşitli endüstriyel uygulamalarda da yaygın olarak tercih edilir. [...]

KNOTT – Islak Çoklu Disk Frenler

KNOTT - Islak Çoklu Disk Frenler KNOTT - Islak Çoklu Disk Frenler Yağ-soğutmalı çoklu disk frenler, Knott tarafından üretilen, top ball ramp prensibine göre çalışan fren sistemleridir. Çoklu ve mono servo versiyonları mevcuttur. Frenleme, basınç yastığı, gerilim yastığı veya çekme halkası prensipleri ile sağlanabilir. Çeşitli sürtünme malzemesi kaliteleri, disk sayısı, ramp ve yastık açıları farklı [...]

KNOTT-Drum Frenleri

KNOTT-Drum Frenleri 1. Kam Frenleri Sağlam kam frenleri, harici silindirler kullanılarak mekanik olarak çalıştırılabileceği gibi hidrolik veya pnömatik olarak da çalıştırılabilir. Bu sayede servis ve park freni kombinasyonu mümkün hale gelir. Genellikle park freni olarak kullanılırlar. Ancak, S-kam versiyonunda pnomatik fren sistemine sahip römorklarda hem servis hem de park freni olarak görev yapabilirler. ✅ Mevcut [...]

miControl – Servo Sürücüler – E Serisi

miControl-Servo Drives-E Series E Serisi - Çok Yönlü 1. mcDSA-E2x mcDSA-E2x serisi, tavizsiz performans sunar. Sağlam alüminyum braketi sayesinde mükemmel ısıl performans sağlar ve maksimum 160 A çıkış akımına ulaşabilir. 60 volta kadar batarya ile çalışan uygulamalar ve güçlü tahrik sistemleri için ideal bir çözümdür. Device name Motor type Peak current Power supply voltage Up [...]

miControl – Servo Sürücüler – B Serisi

miControl - Servo Sürücüler - B Serisi B Serisi - Endüstri Standardı 1. mcDSA-B4x mcDSA-E4x ve mcDSA-B4x serileri, mükemmel çok yönlü çözümler sunar. Bu seriler, kolay DIN rayı montajı ile birlikte maksimum 50 A çıkış akımı sağlar. Tüm mcDSA-E4x ve mcDSA-B4x modelleri, yüksek akım (HC) versiyonlarıyla da mevcuttur. Device name Motor type Peak current Power [...]

miControl – Servo Sürücüler – F Serisi

miControl - Servo Sürücüler - F Serisi THE F-SERIES - THE PREMIUM CLASS 1.  mcDSA-F1x The mcDSA-F15 and mcDSA-F17 drive controllers provide the optimum solution for extremely complex technical requirements. They are the product novelties in our F1x-family. The drive controllers are designed with peak current up to 225 A and continuous current up to [...]

Fren Kıyıcılar (Brake Chopper)

Fren Kıyıcılar (Brake Chopper) Brake Choppers - mcER-Lx Our brake choppers redirect voltage spikes, which can occur in the intermediate circuit during braking, to a ballast resistor. This protects your power supply and other components in your supply circuit from damage. Device name Max. braking current Cont. Braking current Braking resistor Dout mcER-L40 - - min. [...]

Sıcaklık Sensörü

Sıcaklık Sensörü Temperature-Resistance  Form(-40℃-180℃) Sequence Number Experimental Temper ature(℃) MIN (Ω) TYP (Ω) MAX (Ω) 1 -40 332 359 386 2 -20 394 424 455 3 0 464 498 532 4 20 544 581 618 5 40 632 672 713 6 60 729 773 817 7 80 835 882 929 8 100 950 1000 1050 9 120 [...]

Manyetik Direnç Resolveri

Manyetik Direnç Resolveri Relüktans resolver, stator ve rotordan oluşan bir elektromanyetik sensördür. Uyarma sargısının oluşturduğu AC manyetik alan periyodik olarak sabit olduğunda, rotorun dönmesi stator ve rotor arasındaki hava aralığındaki manyetik alanın değişmesine neden olur. Bu değişim, sekonder sargıya geri beslenen endüktansın değişmesine yol açar ve bu da indüklenen elektromotor kuvvetinin değişmesine sebep olur. Elde [...]

Hız Sensörü – Enkoder

Hız Sensörü - Enkoder 1.  Main Parameter Parameter Parameter Values Parameter Parameter Values Working voltage 4--24V DC Output signal NPN Load current Max25mA Signal duty cycle 50%±5% A.B phase difference 90±20° Output high level >VCC-0.5V Output low level <0.5V Response frequency 1--20kHz Signal rise time <10us Signal drop time <1us Sensing distance 0-2mm  2. Connector [...]

Hız Sensörü – Enkoder

Hız Sensörü - Enkoder Hız Sensörü - Ø14mm  AB two pulses (phase difference 90); Optional line sequence+BA -,+BA -,+- BA,+- AB Size selection: L=35mm, 39.5mm, 45mm, 50mm 1. Main Parameter Parameter Parameter Values Parameter Parameter Values Pulse number 48 or 64 teeth Working voltage 4.5--24V DC Output signal NPN Load current Max25mA A.B phase difference [...]

Hız sensörü – Enkoder

Hız Sensörü - Enkoder Exco, AC motor uygulamaları için geliştirilen üç tür hız transdüktörü üretmektedir: Hole 17 mm close                                Hole 17 mm open Hole 12 mm close                              [...]

Hız Sensörü – Enkoder

Hız Sensörü - Enkoder 1. Ana Parametreler Parametre Parametre Değerleri Parametre Parametre Değerleri Darbe sayısı 32 Maksimum hız 10000rpm Çıkış sinyali NPN Çalışma voltajı 4.5--24V DC A-B faz farkı 90±20° Yük akımı Maksimum 25mA Çıkış düşük seviyesi <0.5V Sinyal görev döngüsü 50%±5% Tepki frekansı 0.2--20kHz Çıkış yüksek seviyesi >VCC-0.5V Koruma derecesi IP67 Çalışma sıcaklığı -30℃~120℃ [...]